Velkommen til SEO-bloggen
Læs med her om, hvordan du får trafik og kunder ind på hjemmesiden med SEO.
SEO-arbejde
SEO-arbejde: Det starter med en grundlæggende forståelse af din virksomhed og menneskene omkring denSEO er både populært, samtidigt udskældt. Vi, der arbejder inden for den her branche, kaster rundt med begreber omkring SEO. Og glemmer det vigtigste. Nemlig de resultater, vi kan skabe ved at...
SEO-investering
Er en SEO-investering det rigtige for din virksomhed, og hvad skal du være opmærksom på? Få SEO-ekspertens svar her Investeringen i SEO er en langsigtet strategi og løsningen for dig, der arbejder på at skabe en forretning, som også er her om 3-5 eller 10 år. Det er ikke et quick fix, der fylder...
Søgeordsanalyse guide
Søgeordsanalyse guide: Sådan finder du selv de helt rigtige søgeord I det her blogindlæg vil jeg gerne vise dig, hvordan du selv kan finde det næste emne til din blog. Så du har en solid søgeordsanalyse, hvorfra du kan vælge de helt rigtige søgeord, når du skal skrive dine blogindlæg. Så vi sikrer...
Yoast SEO – Sådan bruger du Yoast
Guiden: Hvad er Yoast SEO, og hvorfor er det så populært et WordPress-plugin? “Det, der Yoast halløj, det ved jeg ikke helt, om det er noget for mig?” fik Janne sagt i telefonen. Og hunfortsatte: “For jeg har faktisk kun installeret det. Jeg troede jo bare lige… Og ved du hvad? Hver gang...
Hvad er Google Search Console
Hvad er Google Search Console? Og hvorfor skal du bruge det?Google Search Console er et program, der analyserer, overvåger og kan hjælpe dig i arbejdet med at optimere din hjemmeside. Til at skabe en bedre indeksering og bedre synlighed - så du kan nå ud til endnu flere potentielle læsere og...
Google My Business
Google My Business:De Gule Sider i lommeformat (på speed)Google My Business er faktisk endnu bedre end de gode, gamle gule sider. For der er plads til endnu flere detaljer på Google My Business. Du kan løbende opdatere din profil. Og så er det ganske gratis. Dine kunder har altid brug for at kunne...
Bedre synlighed med søgeordsanalyse
Bedre synlighed med søgeordsanalyse: Læs, hvordan du bruger den til at få relevant og vigtig trafik til din forretning Hvorfor skal du have en søgeordsanalyse? Det vil jeg gerne give dig svaret på. Fordi det betyder noget, at du ved, hvorfor du gør, som du gør. Vi skal...
Seo og sociale medier
SEO og Sociale Medier: Sådan får du de to til at spille sammen om at nå dine mål Nogle få virksomheder får succes ved kun at være på de sociale medier, og andre får succes kun ved hjælp af virksomhedens hjemmeside (gennem for eksempel SEO). Sagen er den, at det er der, hvor du...
SEO-teknikker
SEO-teknikker, der kan forbedre, forsvare eller vedligeholde dine placeringer på Google SEO-teknikker handler i bund og grund om, hvordan vi får implementeret og vedligeholdt din SEO-strategi. Det er det, jeg gør for og med mine kunder. Vi lægger en plan for, hvilken trafik vi...
Søgeord
Sådan vælger du det rigtige søgeord Der er ikke noget mere frustrerende eller utilfredsstillende end at sidde med en lang liste af søgeord - og ikke vide, hvilket ét der er det helt rigtige. For du ved sikkert godt, at dine søgeord ikke er meget værd, hvis de bare ligger i en mappe...
SEO-optimering
SEO-optimering: Derfor er det en god investering i din virksomhed- og sådan gør du Hvis du nu skal være helt ærlig, har du så styr på, hvad SEO er, og hvordan du arbejder med SEO-optimering af din hjemmeside eller webshop? Når du har webshop eller bare en hjemmeside i det hele taget,...
Linkbuilding
Linkbuilding: Sådan bruger du dine links som et kvalitetsstempel, der skaber trafik til din hjemmeside Linkbuilding er som stjerne på en god restaurant - en Michelin-stjerne, der kun bliver tildelt til de restauranter, der fortjener det. Stjernen skaber synlighed for...
SEO-strategi
Læg en stærk SEO-strategi og ryk til det næste niveau med din forretning En SEO-strategi er planen, der skal få dig fra der, hvor du er nu, til der, hvor du gerne vil hen med din forretning. En SEO-strategi er den samlede plan for, hvad du skal gøre, hvad du skal optimere, og hvordan...
Er du lidt snæversynet, når det kommer til søgeord til din hjemmeside?
Har du fundet de rette søgeord til din hjemmeside?Sagen er den, at du måske kommer til at ødelægge det for dig selv, hvis du bliver ved med at optimere dine blogindlæg til det samme søgeord igen og igen. Det er selvfølgelig ikke med vilje - det ved jeg godt. Dine blogindlæg vil i langt højere grad...
Søgeordsanalyse
Med den rette søgeordsanalyse får du svar på, hvad dine potentielle kunder søger efter for at finde digForestil dig, at du ved præcis, hvad dine potentielle kunder søger efter, når de har brug for din hjælp eller dine produkter. Forestil dig engang, hvad du kan med den viden. Lad mig give dig et...
Konverteringsoptimering
Konverteringsoptimering: Få mere ud af din trafikHvis du gerne vil have flere kunder online, skal du mestre 3 ting. Synlighed, trafik og konverteringer. Synlighed skaber trafik. Trafik til din hjemmeside eller webshop skaber potentielle kunder. Og gennem den trafik, du skaber, skal du guide den...
Velkommen
Mit navn er Hanne alias. SEOmentorhanne
“Jeg skaffer flere kunder og mere omsætning til mine kunder, fordi vi sammen arbejder med SEO”.
Her på bloggen kan du læse om SEO (søgemaskineoptimering), organisk trafik, Linkbuilding og alt det, der ligger lige imellem.
For det er det jeg hjælper mine kunder med – og jeg vil gerne dele mere ud af min viden med dig.
Følg med her på bloggen. Jeg glæder mig til at inspirere dig.
Seomentorhanne.dk • Haraldshus, Haraldsvej 60, 1. sal, lokale 323, 8960 Randers SØ • kontakt@hanneoestergaard.dk • CVR: 33550936 • Copyright 2022