Rådgivning og SEO-optimering på en bæredygtig måde
Få min hjælp til at skabe en stærkere online forretning med SEO-optimering, der øger synligheden og tiltrækker kunder.
Rådgivning og SEO-optimering er for:
Dig, der vil nå længere ud med dit budskab og gøre en forskel for endnu flere mennesker.
Dig, der skiller dig ud fra dine konkurrenter og gør tingene anderledes. Og som har meget mere at byde på, end hvad der umiddelbart er synligt for os andre.
Dig, der vil have en skræddersyet køreplan for præcist hvilke tekster, der skal skrives nu og de næste 3, 6 eller 12 måneder. Så du kan få arbejdsro til at fokusere på dit næste projekt, forløb eller endelig skrive den bog, du har tænkt på længe.
Dig, der gerne finde tiden i din kalender til at skrive om det, der virkelig betyder noget for dig, fordi du ved, det gør en forskel. Men din tid er det dyrebareste du har, så når du skriver, skal det være både holdbart og nå ud til dine kunder.
Dig, der gerne vil være den aktuelle og synlige ekspert, som fx TV2, God Morgen Danmark eller andre eksperter kontakter, når dit emne er oppe i tiden og flere gerne vil have din mening.
Det forstår jeg godt
Men ... er det her så også dig?
Hvis du vil nå ud flere mennesker og gøre en forskel, men ikke har en hjemmeside der er optimeret til det dine kunder søger efter, hvordan vil du så nå ud og hjælpe endnu flere?
Hvis du ikke ved, hvilke søgeord du allerede klarer dig godt på, på Google, hvordan vil du så finde ud af, hvilke nye søgeord og blogindlæg du skal fokusere på fremover?
Hvis der kommer flere og flere nye kollegaer/konkurrenter på markedet, der skriver om de emner du ved en hulans masse om. Hvorfor så ikke komme i gang nu og få din andel af den trafikken?
Hvis du kun får henvendelser fra nye kunder, når du er aktiv på de sociale medier, så er der ikke meget bæredygtigt i forretningen lige nu, vel?
Hvis du fortsætter med at lade mailen fra Google Search Console eller stå uåbnet, hvordan vil du så få løst problemerne på hjemmesiden?
Det skal vi da gøre noget ved
Ellers bliver det for hårdt at tiltrække flere kunder.
SEO-optimering er en god investering for din forretning
Her kan jeg med hånden på hjertet fortælle dig, at mit middel altid har været SEO-arbejdet. Det er det, der har bragt mig tættere på mit mål hvert år. Det samme gælder for mine kunder.
SEO-arbejdet er en langsigtet og bæredygtig måde at vækste på. Når du skriver tekster med en god SEO strategi bag, så skaber du værdi i dag, i morgen, om 5 år og endnu længere frem.
SEO-arbejdet betyder også færre gætterier. Fordi vi arbejder med dine data.
Derfor arbejder jeg med SEO.
Det giver ro til at arbejde og værktøjet til at vækste.
Sådan får du min hjælp
Til dig der vil i gang nu og skabe et sikkert online fundament, der tiltrækker mere trafik fra Google. Trafik du kan konvertere til kunder.
Done for You
Step 1
Jeg giver dig svar på, hvad søger kunderne søger på, når de har brug for dig og brug for din hjælp.
Så du kan gå direkte til skrivearbejdet og tiltrække flere kunder.
Done for You
Step 2
Jeg SEO-optimerer din hjemmeside, så intet står i vejen for at Google kan sende mere relevant trafik din vej.
Så du kan få arbejdsro og tid til at dine kunder.
Done for You
Step 3
Jeg står vedligholdelsen og for at skaffe gode og relevante links. De første 3 måneder.
Så du kan få max ud af SEO arbejdet og komme godt i gang med den vigtige linkbuilding.
Få arbejdsro og tid til dine kunder
Når du har taget beslutningen, så book en uforpligtende samtale her
Min. 3 måneders binding, derefter 1 måneds opsigelse
Hej, Hanne her
De resultater, jeg har skabt for mig selv gennem årene, skaber jeg også for mine kunder den dag i dag.
Jeg har været selvstændig i 13 år, og jeg har gået vejen selv.
Jeg har selv gennemgået processen fra at erhverve en webshop i håndværkertilbudsstil til i dag at rådgive om SEO-arbejdet og være ansvarlig for implementeringen af søgeordsanalyser og udviklingen af SEO-strategier for vidensbaserede virksomheder og for webshops.
Jeg er vild med nørdearbejdet bag skærmen. Her får jeg lov til at koble data sammen med mine kunders drømme og ønsker - til målbare resultater.
Resultater
Læs her hvad SEO-arbejdet kan bidrage med
Vi oplevede en stigning på 300% af visninger af hjemmesiden og tilsvarende kunder i klinikken sammenlignet med samme periode sidste år. Det har resulteret i tryghed.
Hercules og Co
Hanne er en af mine vigtigste sparringspartnere. Jeg sætter rigtig stor pris på dine faglige kundskaber, men i særdeleshed også din personlighed.
Skilsmissekonsulenten
Samarbejdet med Hanne har resulteret i, at antallet af henvendelser er steget markant.”
Jeg har samlet nogle af de mest almindelige spørgsmål, jeg får, inden vi starter et SEO-samarbejde. Læs med og få svarene her.
Hvad skal jeg starte med?
Vi starter altid med step 1. For søgeordsanalysen er grundstenen i alt optimeringsarbejdet for din hjemmeside. Uden den er det rent gætteri, hvad vi skal optimere til.
Har jeg brug for alle 3 steps for at kunne tiltrække trafik?
Ja. Det er de 3 steps, som jeg - efter mange års erfaring - ved er de afgørende steps for at skabe et succesfuldt online fundament, der tiltrækker trafik fra Google.
Jeg har allerede en søgeordsanalyse - kan vi bruge den?
Nej. Ikke hos mig. Hvis jeg skal stå på mål for at skaffe dig mere trafik fra Google, så det afgørende for mig, at jeg selv har lavet analysearbejdet.
Hvornår kan jeg se resultater?
Jeg vil ønske jeg kunne give dig et helt præcist svar. Alt mellem 2-3 måneder til 1 år. Det afhænger af branchen, valg af søgeord og ikke mindst, hvor stor konkurrencen er på netop de emner du ønsker at tiltrække flere kunder på.
Skriver du også tekster?
Nej. Jeg skriver ikke. Det skal du selv. Eller få en tekstforfatter til at hjælpe med.
Men feedback på SEO-delen af teksterne, det gør jeg.
Jeg er nystartet, så er SEO en god idé?
SEO er altid en god idé. Men jeg er ikke den rette til at hjælpe dig, som er helt nystartet. Jeg arbejder ud fra data, og som nystartet skal der nogle besøg igennem på hjemmesiden, før der er nok at arbejde med.
Hvilke hjemmesider arbejder du i?
Hjemmesider: WordPress. Webshopssystemer: Blandt andet Shoporama, WooCommerce m.fl.
Laver du også Google Ads?
Nej. SEO-arbejdet er min boldgade. Selvom de to ting hænger godt sammen, så har jeg en forkærlighed for indhold, der ikke koster annoncekroner.