Hanne Østergaard logo

Den ideelle kunde 

Omsæt din viden om dine kunder til en solid strategi

En strategi der tiltrækker flere af de rigtige kunder

Det starter med, at du opbygger din forretning omkring din ideelle kunde – dem du ved, du kan hjælpe og som du vil gerne vil hjælpe flere af.

Når du målretter din markedsføring til din ideelle kunde, sikrer du dig at din indsats tiltrækker de rigtige kunder.
Lyder det her som dig?
den ideelle kunde
Du har en flere kilometer i benene, når det kommer til at skabe resultater og værdi for dine kunder. Men du har ikke planen for, hvordan du får endnu flere kunder igennem.
svært ved at vælge målgruppe
Måske har du svært ved helt at danne dig et klart billede af dine kunder – de virker til at være meget forskellige, og de har vidt forskellige behov.
målrettet markedsføring
Den markedsføring, du har afprøvet indtil nu, føles måske ikke helt rigtig for din forretning. Og du er dødtræt af at høre om lidt for smarte (og dyre) markedsføringsmetoder, der alligevel ikke tiltrækker og konverterer de kunder, du ønsker at arbejde med.
målgruppe i branchen
Du kan måske også genkende, at din måde at arbejde på med dine kunder er anderledes end resten af din branche. Men du har svært ved at få sat ord på det i din markedsføring, så det står tydeligt frem.
Hvis du kan genkende dig selv i en eller flere af beskrivelserne ovenfor, så skal du vide, at du ikke er den eneste, der har de udfordringer. Men jeg kan også love dig, at der er en metode, der kan hjælpe dig med at få et bedre overblik. 
Det handler nemlig om at få identificeret, hvem din ideelle kunde er. Ikke bare på overfladen, men helt ind i hjertet.
Ja tak - lad os få en snak

Et klart billede af din ideelle kunde - gør din markedsføring så meget nemmere for dig.

Når du arbejder med at skabe en klar definition af din ideelle kunde, så vil du også få et billede af, hvad deres købsmotiver er. Og hvad det betyder for din forretning.
Den måde jeg arbejder med, at du vælger din ideelle kunde, giver dig masser af fordele:
Du får redskaberne
Du får redskaberne til at omdanne din nye viden om din ideelle kunde til konkrete opgaver, der skaber værdi for forretningen og danner grundlaget for at tiltrække endnu flere kunder.
Du får redskaberne
Du vil sidde med en sikker metode til, at du kan træffe gode og sikre beslutninger om markedsføring og salgsaktivitet, der vil være den rigtige i forhold til det, dine kunder har behov for.
Du får redskaberne
Du vil klart og tydeligt adskille dig fra dine konkurrenter med det, der gør din forretning unik. Uden at du skal føle dig som en sælger-Helge.
Du får redskaberne
Du vil endelig opnå den arbejdsro, der ligger i, at du kan holde fokus på de ting, der virker og som tiltrækker flere af de rigtige kunder. Og ikke spilde tiden på de tiltag, der ikke fungerer for din forretning.
Jeg kalder metoden: ”Vælg din ideelle kunde”.

"Vælg din ideelle kunde" giver dig de nødvendige steps til at opbygge en stærk markedsføringsstrategi.

Du får:

Den nødvendige viden og fakta om de 4 emotionelle kundetyper.
Rådgivning og hjælp til at vælge den ideelle kundetype for din forretning.
Identifikation af hvad dine USPér, og hvordan du med fordel kan bruge dem til at tiltrække flere af dine ideelle kunder.
En anderledes konkurrentanalyse og rådgivning i, hvordan du differentierer dig fra dine konkurrenter på markedet.
Rådgivning omkring din nuværende markedsførings- og salgsaktiviteter, så de skaber værdi for din ideelle kundetype
søgeordsanalyse pakken
Når du arbejder med mig skal du vide at
Jeg tror ikke på, at der findes en ”one size fits all” model, hvor du skal gøre det samme som alle andre. Du kender bedst din egen forretning, og løsningen skal passe til den.
Jeg tror til gengæld på, at vi alle sammen har brug for nogen, der støtter os, når vi vækster. Og som kan få øje på vores blinde vinkler, så vi kan rette ind i tide.
Jeg tror på, at hele dit verdensbillede og din personlighed er afgørende elementer, når du skaber din forretning. Og at det netop er det, der giver dine kunder endnu en grund til at vælge dig.
Jeg tror på, at det ikke er en tilfældighed, at du er eksperten. Og derfor skal vi benytte os af den ekspertise til at tiltrække flere kunder.
Jeg tror ikke på, at der findes Quick fixes af din markedsføring, uanset hvor tillokkende det end lyder. 
Jeg tror til gengæld på, at med den rette indsats fra både dig og mig, kan vi skabe noget helt fantastisk sammen.
SEOmentor Hanne
SEO- og Kundetype ekspert - certificeret hos kundetyper.dk
Copyright © 2023 All Rights Reserved
magnifiercrossmenu