For kunderne er slet ikke klar til at høre om dig endnu.
Lige nu står de i deres egen verden og har masser af problemer, der skal løses.
Helt ærligt. Dine potentielle kunder tænker kun på 1 ting:
● At få løst deres problem (og/eller)
● At finde svar på deres spørgsmål
Det får de ikke ved at høre om dig og din forretning.
Beklager.
Hvis du oplever, at det er tilfældighederne, der afgør, om kunder finder din hjemmeside, når de sidder og googler sig til svar, kan det tyde på 2 ting.
1. Enten at hjemmesiden kun består af tekster, der handler om dig, og hvad du laver
2. Eller at du bruger ord, vendinger og sætninger, som dine kunder ikke bruger
Stop.
Det er mit bedste råd.
● Hvad er det de søger svar på?
● Hvad er det (de tror), de har brug for?
● Hvad gør ondt lige nu?
● Hvad mangler de en løsning på?
Jo hurtigere du får svar på, hvad
kunderne egentlig søger efter, jo hurtigere kan du skabe en hjemmeside, der hver dag trækker besøgende og kunder til.